Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 22 april 2015

Ny leksak :)



 Gokväll!

Återigen har vi haft en underbar dag och idag har jag tom varit utan strumpor hela dagen och vi åt både lunchen och fikade ute....såååå himla härligt.

Har även skaffat mig en ny leksak idag, en guldig liten skönhet :)

 

Så medan mannen stod vid grillen och fixade middagen var jag helt inne i alla inställningar och försökte få över allt från den gamla telefonen till den nya. 
Var ju även tvungen att fixa fingeravtrycket så endast jag kan låsa upp min nya leksak....gillar verkligen såna där små onödiga tekniska under ;))


Dom fina blommorna fick jag av våra vänner som var här på middag i lördags. Dom och flera andra är det ett riktigt släpande med nu då man gärna vill ha fint ute om dagarna men är alldeles för kallt om nätterna. Men snart borde vi nog kunna ha dem kvar ute åtminstone på verandan och här på altanen.



Såg just på vädret att det kommer vara fint även imorgon men sen ska bli sämre så nu gäller det att passa på och njuta så mycket man kan imorgon :).

6 kommentarer:

  1. Alltid kul med nya leksaker😄 så snygg sen😃 vilken sommardag vi fick underbart hoppas det håller i sig.... Vi prickade in rätt tid att komma hem till.. Ha de gott! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag älskar min, jag som inte brytt mig så
    mycket om telefoner förut fick tänka om. Ser
    att du har en guldfärgad, dom var slut när jag köpte
    men jag har guldskal. Ha en fin torsdag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Ha ha ser att vi har samma lika telefon nu :-) Klart kvinnor som vi ska ha en guldkantad telefon ;-) Och så SKÖNT att det gick vägen, förstår att det vare en lättnad och glädje <3 Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Kul med ny telefon. Ha en trevlig söndag!! Kramen

    SvaraRadera
  5. Kikar in å säger hej efter en helt galen dag, men nu ska jag åka och hämta ungarna så de hinner umgås med M innan han åker till Göteborg för kollen. Har haft en slö å slapp helg med massa kul umgänge med grannar och träning, så idag är träningsvärken på besök ;-P Hoppas det gick bra för dig att jobba i helgen och att du nu har lite ledighet att se fram emot, själv är jag så glad att det bara är 4 dagar denna vecka :-) Härligt! KRAMAR<3

    SvaraRadera
  6. Pizzn var super, tom M åt den med behag vilket jag inte trott pga ruccolan ;-P Nu är han på väg neråt, var just i STockholm då jag pratade med honom. Har själva konsultation och återbesök i morgon först, ska bo över hos bekanta och umgås med dem ikväll. Själv bokade jag just ett familjerum på hotell Plaza i Umeå nästa fredag, har ett em möte å tar med famljen, de får shoppa och/eller gå på lekland så får luran äntligen sin födelsedagspresent som hon önskat - att bo på hotell :-) Win-win för alla tror jag bestämt! KRAMAR I MASSOR hoppas solen skiner så du kan njuta av din lediga dag <3

    SvaraRadera