Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 3 oktober 2012

Picknick på gården :)

 Hejsan!


Onsdag och lillördag...då kan man väl unna sig en picknick på gården med lite vin och kex med en riktigt god marmelad. Falbygdens päron &granatäpple med calvados är riktigt god. För min del blev det inget vin till, men det såg bra ut på bild ;).


Köpte den fina bland ljungen på Kopparbergs marken, tyckte den var lite annorlunda och fin. Vagnslyktan köpte jag på en loppis i Vadstena i somras.


Även fotogenlyktan och lammskinnet är loppisfynd. Och den fina picknick korgen med skinndetaljer köpte jag på en köp & sälj sida på face book. Visst är det härligt att det en tycker är skräp ser nån annan som värdefullt.


Önskar er en fortsatt bra vecka.

21 kommentarer:

  1. Mys pys på hög nivå. Här har det regnat hela eftermiddagen igen :(
    Verkligen fint du har gjort. Hade gärna slagit mig ner där en stund.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det där var ju riktigt fint..och precis som du säger..det någon tycker är skräp ser någon annan som juvel..

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka ljuvliga bilder, jag hade gärnat kommit förbi ;-D Här är det livat värre, barnen är uppspelta till 1000 då elektrikern är här å drar elen på altanen, Luran tycker vi ska ta ut TV:n dit bums ;-D Ha en fin kväll <3 KRAM

    SvaraRadera
  4. Ha det gött, fina äpplen. I morgon bitti ska jag hämta Thea o ha henne tills söndag. Ellinor sa att hon packat halva sitt rum. Kram

    SvaraRadera
  5. Underbar bild och fina saker. Där hade jag gärna suttit.

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Åh, en sån härlig picknick! Ibland kan man sätta guldkant på tillvaron även hemmavid! Jättemysigt:)

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra och charmanta bilder! :)

    Må gott!

    Kramen Ina

    SvaraRadera
  8. Vilka supermysiga Bilder!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig picknick..härliga bilder....ha de gott../Anne

    SvaraRadera
  10. Så härligt med picknick!!
    Härliga bilder, kram på dig och må så gott.

    SvaraRadera
  11. Men så fint o mysigt du har gjort de där under trädet. Jag slår mig gärna ner o tar lite vin :)
    Toppenfynd också.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. MEN WOW vilka underbara bilder och så fint med picknick där. Jisses vill också njuta så =) Duktig du är på att fota♥ Tack snälla haha ja mera bakelser kanske det blir med bättre teknik förhoppningsvis =). Kommer att NJUTA AV EGEN tid, det är jag inte bortskämd med ska jag säga ärligt. Nåt fynd blir det. Har redan ett som har med bakelser att göra en rolig sådan. MÅ gott vi hörs kram♥

    SvaraRadera
  13. Får jag slå mej ner? ;)
    Ser såå mysigt ut!
    Och vilket fluffigt fårskinn, härligt!

    Ha det fint!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Ser så mysigt ut =) Önskar man hade vart där =)
    Jättefina bilder med, tack. Ha en toppen dag! Kram

    SvaraRadera
  15. Sånt här gillar jag, det är ju så roligt
    och fota och sen har man ätandet kvar. Två
    roliga saker blir det, och så fina bilder du tog.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Så mysigt där ser ut ..skulle man gärna vilja sitta ...här har vi bara regn och åter regn

    kram Rosa

    SvaraRadera
  17. Åh va mysiga o höstiga bilder du bjuder på!
    Hade gärna suttit där o myst en stund!
    Gillade alla dina lyktor, så fint när dom är rostiga!
    Och jaa loppis är verkligen superbra! =)

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  18. Mysiga bilder! På mysiga saker!
    Klart du skulle fira lillördag!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  19. Helt underbara bilder, jag hade också slagit mig ner där med dig :) (och smusslat med mig ett och annat hihi).
    Ha en fin helg som kommer, kram!

    SvaraRadera
  20. så fint du arrangerat♥
    Önskar dig en trevlig helg...
    själv så reser jag hem i morgon så det blir väl till
    att landa i vardagen och tvätta en hel del
    kramGabriella

    SvaraRadera