Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 12 september 2012

Fjärilar...

..är fina både i det fria och som dekoration som här på min nya weekend bag jag köpte i Rom.


Hejsan!

Hur har ni det så här i mitten av veckan? 
Här i Örebro trakten har vi haft väldigt fina dagar med riktig sommarvärme. 
Sommaren blev ju inte riktigt vad vi tänkt mig men september har hittills varit väldigt fin. Man kan ju bara hålla tummarna att det fortsätter ett tag, jag är ju som många av er vet sen tidigare inte direkt förtjust i denna mörka tid på året. 


Lovade ju att visa min nya väska som jag blev förälskad i vid första anblick. Lite (ganska mycket) för stor enligt ryan airs krav på handbagage var jag väldigt nervös när vi skulle gå ombord på planet...och självklart blev jag stoppad och ombedd att stoppa ner den i provbehållaren....
Hade ju mina aningar om detta så jag hade tryckt ner så mycket som möjligt i Tommys väska för att kunna knöla ihop den så gott det gick. 
Tack och lov så hade de väldigt bråttom och när jag fått ner halva med hjulen uppåt sa dom ok....
Så nu har jag min älskade vita trollyväska med fjärilstryck i dova färger.

Så här spenderades många timmar i Rom :)

Vill tacka för alla goa kommentarer jag får och även hälsa mina nya följare välkomna. Blir så himla glad över alla små tassavtryck av olika slag.

Ha nu en fortsatt fin vecka.

24 kommentarer:

  1. Vilken fin väska, den hade jag köpt direkt. Gott med öl och skönt med det fina vädret här hemma.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt du ser ut att ha haft det...hoppas du samlat mycket fina minnen att ha i höst och vinter...tjusig väska också..ha det gott nu och så hörs vi..kram Marie

    SvaraRadera
  3. Åh va snygg väskan var:) Dricker du öl!? Vad hände i Rom egentligen;)

    SvaraRadera
  4. Fjärligsväskan så snygg,
    Vilken härlig sejdel, med en god öl, förstår jag.
    Toppen, du får packa ner alla fina minnen i väskan och ta fram dom i vinter.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Hhahaha måste ha sett rätt kul ut!!!
    Men så snygg den va då, gillar den skarpt.

    Ja nu har de varit rätt skönt väder. Lite fuktigt på morgonen, nästan så man tror de ska va kallt. Men så kikar man ut o de är ju skönt, behöver ju inte ens ha nå mera än jeansjackan.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. wow vilken kanonsnygg väska! jag satt och log för mig själv när jag läste om väskan! alla medel är tillåtna eller hur? hahahaha ha en fin vecka stor kram från Maja

    SvaraRadera
  7. Vilken supersnygg och praktisk väska. Och så fin du är i hatten! Är du i hatten? Efter det glaset så är du nog det ;-) ser i alla fall väldigt gott ut. Men jag ser en latte skymta på bordet. Är den månne din också? VIlken härlig resa, vädret ser ju perfekt ut.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  8. Förstår att du ville ha den väskan. Kanonsnygg! Ni verkar ha haft det härligt i Rom. Kul att resa iväg ibland.

    Ha det bra!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  9. Hallå där! Jag skriver om en stundande Romresa på min blogg idag och har fått tips från andra bloggvänner att du precis varit där. Nu ska jag läsa NOGA allt du skrivit och se om jag kan få några bra tips :)
    kram

    SvaraRadera
  10. God Morgon!
    Vilken ljuvlig väska och sicken stor go öl;)
    Håller på att planerar med handbagagen nu så att
    jag kan få in såååå mycket av shoppade saker som möjligt
    Och detär ju ett angenämt problem eller hur hihi!
    Kram på dig och ha en go dag
    gabriella

    SvaraRadera
  11. God morgon. Snygg väska. Tur du fick den igenom o slapp lämna den som ett extra kolli. Kram

    SvaraRadera
  12. Godmorgon !
    Vilken läcker väska. Skit snygg.
    Låter som ni har haft en mysig resa till Rom.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Låter som en helt underbar resa, och vilka vackra bilder.
    Förstår att du blev kär i den där väskan.
    Hoppas du får en riktigt härlig Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  14. God morgon Ing-Britt!
    Åh vad fin, förstår att du inte kunde motstå den:)

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  15. God morgon!
    Toppenfin väska......
    Å ni ser ut att ha haft en riktigt härlig resa!
    Ha en fin höstdag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  16. Det var den finaste väska med hjul som
    jag någonsin sett, tur att du fick med
    den på flyget. Härlig bild på dig i Rom.
    Päron är jag trött på just nu, på fm idag
    har jag plocket en proppfull skottkärra.
    Och det finns mängder kvar på trädet, det
    mesta går till tippen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Hoho så kul! Har de en "måttburk" för handbagage? Hmm, man kan ju fundera på vitsen med den om de sedan släpper igenom "förstora" väskor... Tur för dig i alla fall att de såg mellan fingrarna. Väskan är superfin!
    Ha det så gott!
    //Hanna

    SvaraRadera
  18. Vilken härlig resa ni verkar ha haft, så många ljuvliga foto.

    Dina väskor är ju ursnygga!

    Min dotter reste också med Ryan air för ett tag sedan, trodde hon skulle tuppa av för hennes väskor gick då verkligen inte plats................men hon hade nog tur.....så det gick vägen.

    Den där ölen var inte dålig du............

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  19. Jättesnygg väska ...det var ingen liten öl det inte

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  20. Vilken spännande resa du varit på. Och den där väska förstår jag att du fastnade för. Märkligt att man har med sig mer hem än när man åkte;)
    Vilken härligt glad bild på dig:))
    //Cicki

    SvaraRadera
  21. Ja just ju jag glömde ju skriva att det är just
    makadi bay vi ska till i egypten i april :)
    Längtar redan.

    ha en skön fredag i morgon
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  22. Annorlunda och såååååå fin väska. Köpte du den i Rom? Visst kan man bli lite pirrig när man vet att väskan är för stor eller för stor. Piuh... så går luften ur en när det är klart. Ha en riktigt skön helg i Örebro :)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  23. God morgon vännen ! :)
    Det var en fin väska :)
    Tänk att dom alltid är så periga på flyget ...

    Visst var det fint i Rom :)
    ha r inte varit själv men min A och Jennifer hade pappa/dotter tid i juni och åkte dit.
    Dom var också så nöjda och mpnga fina bilder har jag sett.
    Vore fint att åka till Italien nång gång...

    Jag hade puplicerat redan den sista men då fick Ida och Noel tag i min mobil. Hade kommit åt mejlen och raderåt bort den.Så om du orkar så får du gärna skriva en gång till och annars så vet du vad som här hänt. Inte att jag inte ville godkönna utom det är mina små troll som hinner en hel del ;)
    Tack rara själv för dina kommentarer.

    Vilken höst dag det är här....brrr.
    Men försöker tända ljus ;)

    Ha nu en mysigt och fin helg ! :)

    Kram på dig fina du ! Sköt om dig fina!

    SvaraRadera
  24. En helt underbar cabinväska vännen. En sån skulle jag ha som reser så mycket.
    Ha en underbar fredag
    Kram Agneta

    SvaraRadera