Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 31 juli 2011

Semester :D

Hej hopp!

Äntligen är det min tur att få lite ledigt, två veckor närmare bestämt.
Jag hoppas hinna åka runt till några fina butiker inom dagsutflyktavstånd som jag längtat efter hela sommaren. Sen om vädret tilllåter blir det några nätter på sjön :).


Men allra först blir det Paris då vi redan åker tidigt tidigt imorgonbitti och blir där i fyra dagar, ska bli sååå härligt.
Lite konstigt känns det då inte hela familjen ska med utan bara jag, Evelin och min svägerska.
Det blir första trippen utan Tommy sen vi träffades för hur många år sedan som helst ;).
Hoppas hinna se en del men även att bara sitta på något mysigt café och titta på folk.

 

Ha nu det så bra och ta hand om varandra.

Sommarkramar Ing-Britt

13 kommentarer:

  1. Mmmm, Paris så härligt. Tur det är bara fyra dagar utan älsklingen då. Önskar dig för övrigt en underbar semester med sol, värme och shopping så klart. Ha de gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en underbar tripp till Paris =)
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt det lät!
    Trevlig resa!!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt nu alla tre. Vi åker till Renate på fredagskvällen o flyttar på lördag, Sen blir det direkt till Rebecca på söndag. Höres när ni kommer hem. Kram o puss. Mor

    SvaraRadera
  5. Va skönt att få komma bort några dagar! Paris är ju såå fint och mysigt! Cafeér lär du inte ha svårt att hitta iaf,hihi! Du måste köpa lite saker med när du är i Frankrike.

    Ha en skön semester och ha det så trevligt!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Lyckans ost!!! Paris är underbart, det finns så mycket fint att se och atmosfären sen...helt underbar!

    Ha en riktigt fin resa och njut av den fina staden!

    Kramar,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Låter underbart med en resa till Paris! Önskar dig en härlig tur!
    Vi har ljuvligt sommarväder här,jag njuter av att kunna sitta ute på kvällen utan att frysa.
    Nu går jag in i min sista semestervecka för denna sommar, skall ta tillvara varje sekund, till helgen blir det fester både fredag och lördag, först har vi gårdsfest med grannarna och nästa dag kräftskiva hos god vänner, bra avslutning på semestern.
    Önskar dig en fin vecka!
    Kramar i massor
    Raina

    SvaraRadera
  8. Så skönt att du också har semester nu, du har fina planer. Och att börja med Paris, Wow!!
    Ha det så gott, njut av en underbar stad
    Bon voyage
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Hej älskade vän! Hoppas innerligt att du njuter av Paris, bodde i Bryssel ett halvår å var då ofta i Paris, en stad att njuta i... Själv är jag hemma å vattnar blommor å köper mat, strax åker vi till stugan igen :-D KRAM <3

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får det underbart i Frankrike! Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Låter underbart. Hoppas ni har haft det bra.
    Kram Sonja.

    SvaraRadera
  12. Så underbart det låter!
    Ha en riktigt skön semester!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Önskar er en underbar resa, och en lika underbar vistelse där, med ett sånt kul gatuliv med bla a loppisar.

    Kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera