Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


lördag 8 januari 2011

Drömmer om sommar

Och mitt paradis ღ
Satt och tittade på bilder från i somras, vad jag längtar. Tänk att få packa väskan och cykla ner till båten för att ta sig ut till detta ställe. Finns ingen plats på jorden som jag trivs lika bra på ☻.


Tänk er att sitta här på trappen och bara njuta av livet.


Eller att bara vila ögonen på den här utsikten.


Vår lilla badvik är inte så stor men räcker gott åt oss.


Tilda gillar att matar andungarna med bröd.


Med ett glas läskande rosé i handen kan inte kvällen bli mer perfekt än såhär.


Hoppas jag inte tråket ut er med min sentimalitet eller längtan.

Önskar er en fortsatt trevlig helg.

14 kommentarer:

  1. Åh så fint, vilket ställe!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut och jag förstår att du längtar. Och det här att längta är också härligt, för vi lever ju i nuet, i ett land med vinter, så det är bara att längta vidare ett tag till...
    Ha en skön söndag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. God morgon. Jag vill oxå dit. Skönt att bara vara o grilla en bit. Kram

    SvaraRadera
  4. Vi är nog många som njuter av sommarbilder nu i längtan efter våren ;o)
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt ställe! Rena drömmen! Förstår att du längtar, nu blev jag ännu mer trött på vintern o längtar till sommaren.
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  6. ja visst är tapeterna fina :) inte bra ja då som tycker om dem nu :P här har det mest sovits i helgen :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att du längtar hade jag oxå gjort..
    Kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. JA! Vad fint och härligt, visst längtar man nu? Kanske är bra att vi har så olika klimat så man uppskattar årstiderna? Ska bli så mysigt att åka på trädgårdmässor nu i vår och sen se trädgården vakna till liv.....man längtar, härliga sommarbilder du visar! Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Ing-Britt!
    Åh vad härligt det ser ut med sommar!!

    Vad kul att du är med o tävlar hos mig:)

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. Så fort julen är utslängd slår den till längtan efter vår och sommar. Jag förstår mer än väl att du längtar dit, en stuga vid vatten är guld och ha. Jättekul och få se lite sommarbilder.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. men oj vad fint! egen badvik är inte illa alls!
    Längtar också till sommaren!

    Ska nog unna mig ngr krokus efterminapluggdagar här... behöver lite Lycka! :D

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  12. God kväll!

    Vilka härliga bilder du visar!
    Jag förstår att du längtar till det!
    Det gör jag också!
    Våren och värmen och tänk vad mysigt att få känna alla vårens härliga dofter!

    Visst har vi haft det bra i Storstan men det är så skönt att komma hem!
    Idag har jag försökt att packa upp och samtidigt tvätta och städa bort julen.
    Nu vill jag bara åka och handla vårblommer och njuta så iallafall innan den riktiga vären kommer!

    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Tack för din komentar,det där med egen hund får vänta sa hon,insåg hur mycket jobb det var och han var rätt krävande kan jag lova.
    Vilka härliga bilder du visar nu längtar man verkligen efter sommaren.

    SvaraRadera
  14. Hej igen!

    Visst är sängen fin!
    Skulle vilja ha en till till lillebrorn men jag tror att jag får leta efter nått fint gammalt på blocket! :)

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera