Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 9 november 2010

Snöstorm!!!

Hej vinter!


Idag kom vintern med "storm"steg. Såhär ser det ut när jag tittar ut genom köksfönstret. Snön vräker verkligen ner, får nog gå upp en halvtimme tidigare imorn så jag hinner skotta fram bilen.
Igentligen gillar jag snö och hoppas på att vi får en lika fin vinter som förra året men inte lika kall och definitivt inte redan.

Hoppas ni alla har en skön kväll framför brasan med massor av levande ljus, kanske en bra bok.
Det har iaf jag.


14 kommentarer:

  1. Ungarna hade iaf kul ute. Med tanke på att dom var ute i 2 timmar!!

    Var nog lite kylslagna när dom kom in;)

    Kram Cicci

    SvaraRadera
  2. Hej, ja snön kom! Idag är det snö utanför fönstret, men det kommer nog att smälta bort. Nu får man chans att uppdatera vinterkläderna, har inte riktgit hunnit med eller inte velat...ha en bra dag kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Härliga snö!! *ler stort och lyckligt*
    kram

    SvaraRadera
  4. mmmmm...........vitt vitt vitt :)
    Ha det gott
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!

    Jag tycker det är så underbart med all snö för det blir så ljust å fint ute. Mycket hellre tjugå cm snö än mörk barmark. Men tyvärr får vi mest slask där jag bor.

    Tack för din söta kommentar i min blogg.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen,
    Nu är stormen hos oss i norr, skönt man kan sitta inne och mysa en sån hära dag.Älskar nog alla årstider men inte vill vi ha lika kallt som förra vinter även om dom spår att det ska bli den kallaste någonsin. Ha en bra dag.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  7. Jag vill inte ha snö förrens lucia. Kram

    SvaraRadera
  8. Vad bakar du för gott till hennes födelsedag?

    kram Helena

    SvaraRadera
  9. Hej Vännen.
    Jag vill tacka för dina varma ord inne hos mig...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Det har varit snökaos här också, men nu är dubbdäcken på.
    Det är nog inte så mycket folk nästa vecka på Ullared, man ska inte åka avlöningsdag som vi gjorde.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Håller med vill inte ha denna snö redan , den får gärna komma om en månad den ska tysligen regna bort och definitivt vill vi inte ha samma kyla som förra året....
    Ha en fin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  12. Inatt regnade snön bort här, lite tråkigt det var ju så fint. Men men det kommer väl mera.. Ha en riktigt mysig fredagskväll och en skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Vilket mysigt hem du har!
    Oj va mycket snö ni fått, vi har ingen..

    Mvh Liza

    SvaraRadera