Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 21 september 2010

Höstplantering...

Idag har jag i regn och blåst varit till skogen och plockat lite av varje för att göra fint vid trappen. Några få blommor fick jag allt stanna vid blomsteraffären och köpa. Nu när det är lite för kallt att ställa skorna ute får min skohylla agera blomsterbänk. Taklökar och vita ljung med mossa runt och ett litet äpple, enkelt och fint, helt i min stil.
Som kruka andvände jag en vanlig fruktlåda från ica, visst blev det ganska bra.
Äpplen, kastanjer, nypon, rönnbär mm mm tänk va mycke fint det finns gratis i naturen.
Vill även visa er mina nya fina stövlar/kängor jag köpte härom dagen, känner redan att dom kommer bli mina favoriter hela vintern.
Ha nu en härlig höstvecka.
Kramizar I-B

15 kommentarer:

  1. Så fint du kan göra. Toppen. Hur gick det på bowlingen igår då? Här skratta vi åt Janne på fm. Han gick o vattnade sin buske, som det regnat inatt. Brist på sysslor. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Hon som hade tävling o Egypten har en ny tävling nu om Rhodos. Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint o mysigt du har gjort vännen!
    Dina stövlar var väldigt snygga....

    Trevlig Kväll!
    Kram T

    SvaraRadera
  4. Så höstfint du har gjort, det blir lite lättare med hösten med lite höstblommor.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Åh så höstigt fint du gjort!
    Ha en härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Hej va roligt att jag hittade in till din blogg! Va fint du har gjort på trappen, gillar stövlarna oxå.

    Ha de gott i solen
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Nej, handuken har jag köpt på nätet och glömt vilken adress det var. Men man fick bestämma vad det skulle stå på handuken och det var en som bara broderade på sin symaskin. Du får söka på Google.
    Ha en riktigt skön dag med mycket sol.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Nu är det mycket ogräs och det är inte lika roligt att hålla på med trädgården nu när det är höst.
    Ha en bra torsdag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Väldigt fina planteringar du hade gjort! En väldigt trevlig blogg i övrigt. Hit kommer jag tillbaka.

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du haft en bra dag vännen!
    Trevlig Helg!
    Kram T

    SvaraRadera
  11. Jag kikar in och önskar dig en skön fredag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Det var mycket vackert du har och visar i din blogg!!! Så fint med skohyllan..och "BARA" kartongen som du lagt grejerna i..
    Fint köket blev också!! Så stort och vilket utrymme!!!

    SvaraRadera
  13. Haha vilken toppenidé med sko hyllan! Jättemysigt ser det ut, höstligt! Och kängorna ser snygga och bekväma ut, bra vidd också på skaftet, jag kommer aldrig i några stövlar suck....kram från Vivi soltorp

    SvaraRadera
  14. Pssst.. Dragit igång en tävling på min blogg välkommen att delta :)

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  15. Vad fint och höstigt du har gjort! Stövlarna är jättesnygga! Ha en fin dag.
    Kram L

    SvaraRadera