Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


lördag 15 maj 2010

En underbar dag!

Idag har vi haft en stressig men bra dag. Känns så härligt när man sätter sig ner o tänker, idag är jag nöjd med mig själv. Först kom fönsterputsaren direkt imorse, så nu ser jag ut ;). Jag passade på att tvätta målningarna o fönsterbrädor. Hängde upp nya gardiner i vardagsrummet. Blev helt klart nöjd.
Efter det åkte vi till min syster på 40-års kalas. Där fick vi köttfärsfyllda pain ritsch (kan ej stava) himmelskt gott, sen kaffe & kaka som vi kunde sitta ute i trädgården och inta. Där passa jag på att gosa lite med min andra systers lilla tjej.

När vi kom hem igen skurade jag våran lilla uteplats på framsidan medans T tvättade av "fin"-båten. Bäst att passa på när äntligen solen visar sig. Imorgon är det dags att jobba igen. Kram alla & ha en trevlig Lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar