Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 14 maj 2012

Blogg födelsedag!

Idag fyller min blogg två år och förra året vid den här tiden blommade min favoritblomma liljekonvaljen. Riktigt så långt har vi inte kommit iår utan här blommar just nu brudspirean som bäst.

Bild från 1-årskalaset :).

Nu när bloggen fyller två år hade jag tänkt fira det med en ny utlottning men har inte riktigt hunnit med så det kommer lite längre fram. Däremot har jag haft äran att vinna en underbar sommarfilt samt små söta virkade skor hos Helena/Hemma hos oss Ullevi 32.




Vill tacka er alla därute för dessa härliga två år i blogglandia. Jag har fått så mycket insperation och massa värmande uppmuntran. Hoppas jag kunnat ge åtminstånde en liten del av det tillbaka till er.
Om ett par veckor ska jag även på min allra första bloggträff. Ser fram mot det med lite av en skräckblandad förtjusning, man känner sig ju ganska trygg bakom en skärm ;).


Ha nu en underbar start på denna vecka.


21 kommentarer:

  1. Grattis till 2 år som bloggerska vännen!
    Klart du ger tillbaka, massor annars hade jag inte tittat in vid varje nytt inlägg som jag gör nu! =)
    Så fina bilder ifrån ditt!
    Oj så spännande med bloggträff!
    Hade varit superkul att ses nångång!

    Ha en bra dag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Grattis på 2-års dagen och till dina fina vinster. Ha en skön dag.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  3. Hej igen. Tror jag glömde tacka för fikat idag. O grattis på två års dagen. Kram mor

    SvaraRadera
  4. Hej Ing-Britt!
    Grattis till 2 år med bloggen o grattis till den fina vinsten hos Helena:)

    Låter spännande med bloggträff;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Grattis på 2-årsdagen!
    Och vilken fin vinst. Ha en bra "födelsedag":))

    SvaraRadera
  6. Grattis till 2 år med bloggandet! och grattis till vinsten/Anne

    SvaraRadera
  7. Många , många grattis!

    Inte behöver du fundera på om du delat med dig, inspiraton, värme och omtanke finns här hos dig!!!!!!!!!!!!!!
    Du är en av de allra bästa på att lämna rara kommentarer tillbaka.
    Det värmer gott att se och läsa dina kommentarer!

    Kram min trogna vän,
    Anneli

    SvaraRadera
  8. Grattis till bloggen 2 årsdag. Så härlig filten är .

    kram

    SvaraRadera
  9. Hej ! :)

    Hoppas att du hade en skön resa ;)
    Mysigt att komma iväg ;)

    Härliga bilder ! Grattis till dina 2 åren och så kul med att ha bloggträff ;)
    Spännande ! Och så jlart pirrigt !
    Nu önskar jag dig en skön kväll och start på denna veckan ! :)

    Kram.kram

    SvaraRadera
  10. Hallojsan ;)
    Grattis till 2 år och grattis till vinsten ;)
    Ha en härlig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  11. Grattis till två fina bloggår, ser fram emot
    och fortsätta följa dig. Spännande med bloggträff,
    jag har aldrig varit på någon stor heller. Bara
    träffat några bloggerskor här och där.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Grattis till 2-års bloggande. Kul med bloggträffen, kanske det blir min tur någon gång. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  13. Grattis på 2års dagen:) Det har varit jättekul att följa din blogg, fast jag bara bor ca 8 hus bort;). Kram cicci

    SvaraRadera
  14. Grattis så mycket till 2 år. Tänk så mycket det ger att blogga och så många människor man får kontakt med.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hallå!
    Min gamla filt passar verkligen in hos dig, du har ju mer rosa inslag än vad jag har (hade ju mer förut).
    Jag trodde aldrig bloggen skulle GE så mycket som den har gjort, och jag har ju bara en liten blogg jämfört med så många andra jag läser, men lika tacksam och glad över alla inspirerande hem och bloggar som jag läser varje dag- såsom din :)
    Spännande med utlottning.....
    Kramar Helena ( på Ullvi- inte Ullevi ;))

    SvaraRadera
  16. GRATTIS till din fina blogg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Grattis på 2årsdagen. Ha så kul på träffen.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  18. God morgon kära du! Här är det en trött bloggvän, bogge har haft feber och hosta i natt så inte mycket sömn har det blivit. Nu myser vi framför en Emil film. Å ja, börja iformprogrammet, massa energi utlovas, kilona kan dock bero på att jag har en rejäl övervikt å då till skillnad från någon med bara något eller några kilon för mycket är det ju lätt att tappa där i början, men nu står jag stilla :-/ Får helt enkelt se över maten med, då jag gärna kapar 13 kg till... Kan tro att du har en tjej som längtar, att få åka till England är inte dumt, älskar att besöka london denna tid på året, å gärna shoppa ;-D Dessutom är jag lite avis på bloggträffen å alla som får äran att träffa dig, du må tro att jag önskar jag kunnat vara med ;-D KRAM

    SvaraRadera
  19. Åhhh så härligt med en rask promenad med stavar, tänk om vi bott grannar, då hade jag bäddat ner bogge i vagnen å hakat på och surrat öronen av dig ;-D *fniss* Sjukstuga gör att man blir duktigt understimulerad kan jag meddela ;-P Önskar dig en toppen dag <3 KRAM!

    SvaraRadera
  20. Grattis till två år och även den fina vinsten! Den var underbart söt! ^^

    SvaraRadera
  21. Grattis till din blogg! Visst är det häftigt vad mycket en blogg ger?!
    Kul med bloggträff med :) Jag ska snart på en sådan jag med, för tredje gången.
    Mysig blogg du har!
    Kram Emilia

    SvaraRadera