Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 30 december 2011

Gott Nytt År

Hejsan alla underbara!

Hoppas ni alla det bra så här i mellandagarna och att ni inte blåst bort i alla stormar vi haft.
Idag skiner solen från en klarblå himmel och vi har nästan vindstilla, bara lite vacker vit snö som fattas. Hoppas vi får lite vinter i januari och februari iaf så vi får åka lite skidor.


Köpte mig en så fin ljusstake som jag tror egentligen är en adventsstake men kommer andvändas året om av mig. Lade i lite tunt linnetyg och några glasprismor på silvertråd nu till nyår.


Hur är det har ni plockat bort julen ännu? Jag har tagit bort de få tomtar jag har plus allt rött som dukar, ljus, mattor mm. Nu är det mest vitt samt silver som gäller till nyår sen försvinner nog resten efter helgen.


Har rensat bland alla julblommor och kastade många överblommade hyasinter och de fina iskonvaljerna som snabbt blommar över. Planterade de som fortfarande var fina i ett trådhjärta, blev riktigt lyckat om jag får säga det själv ;).


Mina amaryllisar fick även dom lite nyårspiff runt sig och de fina vinterbarnen i fönstret fick jag av min lillasyster i julklapp.


Vill nu tacka för detta år och för att ni så snällt tittar in till mig och även ibland skriver en gullig liten kommentar som gör mig såå glad.Önskar er ett

GOTT NYTT ÅR

och hoppas det blir fyllt av glädje.

25 kommentarer:

  1. Superfint hos dig!
    Jag har gjort likadant, har bara vitt, grönt o silver kvar nu!

    Tack desamma!!! ♥

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig själv och dina kära!

    Vill samtidigt tacka dig för dina alltid rara och långa kommentarer som verkligen kommer från hjärtat.
    Du är fin.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig också en riktigt trevlig nyårsafton och ett gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du har gjort så nyårsfint med blommor och glitter, nu plockas det röda bort här också.
    Önskar dig ett härligt och
    GOTT NYTT ÅR!
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. så härligt...
    Önskar dig ett Gott nytt år och så syns vi igen 2012....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Vad fint du gjort det Ing-Britt!

    Ha ett riktigt Gott Nytt År och tack för dina alltid så goa kommentarer hos mig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej! Julen får vara kvar ett tag till hos oss, så skönt sen att städa bort alla utblommade blommor och pynta om till nytt! Gott Nytt år till dig med! kram Vivi

    SvaraRadera
  8. Du är så fiffig och pysslig. Jorå...här plockas det bort lite också.
    Grattis förresten! Jag blev så glad att det var du som vann det fina armbandet. Jag tyckte det var så snyggt så jag beställde ett till mig. Mitt har inte kommit än så jag kan inte glittra i morgon.
    Ha ett fint slut och ett gott nytt 2012.

    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Så fint du har och vilken söt ljusstake.

    Gott Nytt År!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag har rensat bort det mesta idag! Fick för mig att köpa nya lampfötter men hittade inga skärmar så nu står dom och gapar tomma!! Nya gardiner till sovrummet fick också köpas med hem!!
    Massa kramar och ett Gott nytt år!!!

    SvaraRadera
  11. Önskar dej ett Gott nytt år :)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Hej superfin ljusstake, klart du kan ha den året om.

    Tack för året som varit o gott nytt på dig vännen. Ha en skön kväll i morgon
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Hejsan. Idag har vi varit till syrran din i Stockholm. Ingen visste att vi skulle dit. Min kompis Anita fick följa med. Kram o gott nytt år.

    SvaraRadera
  14. Hej vännen! Så fin ljusstake du fyndat! här har vi haft sådan tur att maken fått massor av fina buketter å nyårsuppsättningar, så jag har fått säga hej då till alla mina julblommor å ersätta dem av nya fräscha. Dock skulle jag vilja ha en orkidée eller två istället för julenarna som gjort sitt i vardagsrummet... men får se. De är ju så dyra å jag tar så snabbt död på dem *ler*
    Jag är kry nu, bara lite små förkyld så jag ser fram emot morgondagens firande och fest även om det är mycket att stå i. Så jag passar på att önska dig och de dina ett gott nytt år redan nu om jag inte skulle hinna in mer <3 Massor av kramar till dig, du och din blogg håller jag väldigt kär ska du veta <3

    SvaraRadera
  15. Önskar dig detsamma, GOTT NYTT ÅR, kram från VIOLAN

    SvaraRadera
  16. Tack och detsamma till dig vännen. Angående örhängena kan jag skicka lösa pärlor så din dotter kan få de jag skickade :O)
    Nyårskram till dig
    Agneta

    SvaraRadera
  17. Tack för året Ing-Britt, är så glad att jag hittade din fina blogg att följa!
    Gott nytt år så ses vi nästa år igen!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  18. Kul att titta in hos dej och grattis till vinsten som jag såg att du vann hos Skogslyckan.
    Gott Nytt År!
    Birgit

    SvaraRadera
  19. Stor Varm Nyårskram till dig! Tack för alla vackra inlägg under året och alla rara hälsningar. Du är en underbar bloggvän!
    Önskar dig all lycka under 2012!
    Raina

    SvaraRadera
  20. Gott Nytt År till Dig!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  21. Så vackert vitt och silvrigt det är hos dig! Jag har inte plockat bort något ännu utom det som blommat över.

    Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  22. Jag önskar dig ett Gott Nytt År!
    kram Anette

    SvaraRadera
  23. Vill önska dig ett Gott nytt år !

    Med varma nyårskramar Sirpa

    SvaraRadera
  24. God fortsättning på det nya året!

    Kram pernilla

    SvaraRadera