Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 5 december 2010

Julmarknad

Hejan!

Idag har vi redan andra advent. Tiden går så fort, vet inte hur man ska hinna med.
Idag var jag & Evelin till Nora på julmarknad där vi även mötte upp mamma. Blev inte så mycke handlat men lite fick jag med hem iaf.
Blev även påmind om att jag inte klätt min granren ännu, måste jag försöka hinna innan jul.
 

Så här ser det ut på mitt skrivbord just nu. Det fina handstöpta ljuset fick jag av min bonussvärmor för några år sedan.


Det har blivit ett favoritljus som jag inte eldar så ofta. Vill inte att det ska ta slut ;).


Igår hade flickorna avslutninsuppträdande med dansskolan, dom har båda dansat disco. Evelins grupp hade rocktema.
  

Tilda och hennes kompisar var partytomtar.
Dom är så duktiga alla barna. Det var små söta dansare från 3årsåldern ända upp till 14plussare på elitnivå.


Hoppas ni alla har haft en bra helg.

5 kommentarer:

  1. Jag var inne till Renate o kollade efter ni åkt hem. Hon tyckte det var kul att min dotter hette Renate. Den första hon hört som hette det. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert och ovanligt ljus, förstår att du är rädd om det.
    Vilken fin skrivmaskin du har också.
    Kul att du är med i min adventsutlottning - lycka till
    Ha nu en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Men så söta rock-tomtar :-)
    Nora julmarknad lät underbart! Dit skulle jag vilja åka nåt år. Är den alltid andra advent?

    Ha nu en skön start på nya veckan!

    Kram Helena /franska liljan

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med dansuppträdande, de är ju så goa de små och duktigare blir de ju äldre de blir. Vilken fin skrivmaskin du har på ditt skrivbord! Ljuset är väldigt speciellt. Hemstöpta ljus är så fina, jag har "bara" vanliga raka, men drar mig för att elda upp dem.

    Önskar dig en fin början på veckan!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Ja den andra hade hängt med länge vill testa lite nytt.

    SvaraRadera