Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 5 november 2010

Nygammal invigning

I vår lilla by har vi haft en skönhetssalong/inredningsbutik Evig skönhet som har nu utökat och blivit två egna med en liten dörr mellan sig. Inredningsbutiken heter numera Snövit & de små.

  







Välkomna in..



Inne i butiken finns en avdelning med de mest bedårande saker för våra små. Vilken liten flicka skulle inte vilja sova i en sån här prinsesssäng.


Även den lille prinsen kommer garanderat bli glad över en julklapp från denna hörna, kolla bara vilken underbar bil.



Vackra ljuslycktor i olika modeller fanns det i massor. 


En hel del kuddar och gardiner för det lantliga hemmet.


Här ett helt underbart tvättskåp.


En lite mera helhetsbild av butiken. Bakom dom låga väggarna ligger barnavdelningen.



En vacker juldukning helt i min stil.




 Har ni vägarna förbi eller bara är sugna på en liten utflykt kan jag varmt rekomendera ett besök hos Linda.



5 kommentarer:

  1. Du är väl för god :) Tack så mycket! Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av att inte göra nått :)
    Ha en trevlig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. God morgon. Hemma i em? Tänkte ta en tripp först till Ellie sen till dej m Eves sockar. Kul med ny affär. Kramar

    SvaraRadera
  3. Javisst blir man glad när en ny bra inredningsbutik öppnar.
    Ha en bra Lördag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Helt rätt det du skrev så jag vad tvungen och skriva det på dagens inlägg.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vilken fin inredningsbutik! Vart låg den?

    Ha det gott!

    Mvh, Karin

    SvaraRadera