Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 8 september 2010

Skogspromenad!

Idag startade jag dagen med att baka ljuvliga äppelmuffins med strössel ovanpå, receptet kommer från Leila Bakar.
Har nämligen planer på att ta med Tilda ut i skogen för att plocka fina löv, lingonris mm att ha till höstpynt.
Men först ska jag och Evelin som är sjuk och hemma från skolan äta lite lunch. Passade på att göra en cecarsallad med kyckling som vi båda älskar, men resten av familjen tycker betydligt mindre om.
Hoppas alla får en härlig fortsättning på denna höstvecka.

Kramizar I-B

9 kommentarer:

  1. Mums, vad gott det ser ut!
    Hoppas att din dotter kryar på sig!

    Ha en fortsatt mysig dag! Höstkramar Therese

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Är Eve förkyld? Ha det gott. Maten ser smarrig ut. Muffinsen oxå. Kramar mor.

    SvaraRadera
  3. Jag är sugen på salladen mums!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Kikar in o Tackar för titten!
    Hoppas att du/ni får en fin höstdag! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Åh så gott det såg ut, kul att hitta hit till din blogg och härligt att du var nöjd för boken du köpte på bloggmarknaden!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Hallå!
    Hoppas förkylningen inte får fatt i dig nu.
    Vad gott det ser ut....mums!
    Önskar er alla en fin helg!
    Lasse sa att jag skulle skicka med en hälsning nästa gång! ;o)
    Nu gör jag det....
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Oh!! Så gott det ser it på bilderna, både bakverket och kycklingsalladen!! Läckert!!!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  8. mmmm så gott, älskar ceasarsallad och muffinsen såg oxå goda ut! Kram Vivi soltorp

    SvaraRadera