Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 29 juni 2010

Paradiset...?

Jag är nyss hemkommen från mitt paradis. Har tillbringat ett par dygn där och bara njutit av den svenska sommaren när den är som bäst.
Våran hängmatta har nog sett sina bästa dagar, vill gärna ha en virkad med fransar stor nog för två. Har sett en sån på reklambilder från fritidsresor men vet ej var man kan köpa en sån. Vet någon av er får ni gärna tipsa mig. Här är våran egna lilla badvik. Här kan man sitta o låta vågorna skölja över sig hur länge som helst. Denna vy har vi från verandan om man tittar lite åt vänster,nästan som en tavla. Vrider man blicken lite mer åt höger ser man uteplatsen som ligger vid stranden. Där sitter vi gärna lite senare på kvällen och tittar på solnedgången. Här sitter Tilda på verandan och väntar på att fikat ska serveras. Vår stuga är inte så stor men mysig. Med många fönster och stor dörr ut till verandan märker man inte så mycke av att den är så liten på dagarna.
Däremot nattetid kan jag tycka det är småjobbigt att inte ha ett sovrum utan behöva bädda upp soffan.
Hoppas alla ni haft det lika skönt som jag.
Kramizar

4 kommentarer:

  1. God morgon. Ska prata med pappa om vi ska komma. Han skulle ju hämta nått. Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt med ett alldeles eget paradis =)

    SvaraRadera
  3. Vilket paradis :)

    Må så gott !
    kram

    SvaraRadera