Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


torsdag 20 maj 2010

Armband !

Hejsan alla glada. Idag tänkte jag visa er två fina ting, först denna fina kudde jag bara va tvungen att köpa till min soffa. Det är samma motiv som mina nya gardiner jag visade er tidigare. Den är samma mått som en sovkudde o inte en liten fyrkant som är vanligast med finkuddar. Kunde redan i butiken känna hur skönt jag skulle kunna ligga i soffan med min laptop o kolla runt hos er alla fina bloggare...om jag inte somna innan förstås ;)
Sen har jag fått detta fina armband av min stora tjej som hon har gjort själv :). Hon är väldigt pysslig och har tidigare gjort flera armband av den här modellen i olika färger och även med inflätade fina pärlor.
Det här armbandet kom väldigt lägligt för det passar helt perfekt till klänningen som jag ska ha på lördag, då döps nämligen min systerdotter Thea, men de skriver jag mer om vid ett senare tillfälle.
Ha en underbar dag så höres vi. Kramar från mig..

1 kommentar: